یــــــــــــــــــه خـــــــــــبـــــــــر تـــــــــــــــــــــوپ و ویــــــــــــــــــــــــژه

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | جمعه 28 بهمن 1386 |

 

 

سلام همه بچه های گل گلاب...امروز یه خبر توپ و باحال دارم...انجمن وبلاگ راه اندازی شد...لابد میگین انجمن چیه؟؟انجمن جاییه که افرادی که عضو بشن اونجا میتونن در مورد هرچیزی بحث و تبادل اطلاعات کننن...حالا حتما میگین چجوری عظو شیم آره؟؟عضو شدنش از آبخوردنم راحت تره کافیه به این آدرس برین

(http://mohsennum12.rozblog.com/Forum)و روی عضویت کلیک کنین در کمتر از یک دقیقه میتونین عضو بشین و شروع کنین...راستی به کسایی که حضور مداوم داشته باشن و عضو افراد قدیمیه انجمن باشن هم جایزه تعلق میگیره هم میتونن اونجا مدیر بشن یا بشن پلیس اونجا...خیلی جای خوبیه مطمئنم پشیمون نمیشین...ایشاله با کمک شما بزرگترین انجمن دنیارو برای شما آدمای باحال درست میکنیمش...پس یادتون نره به اون آدرسه حتما یه سر بزنین مطمئن باشین خوشتون میاد...منتظر حضور گرمتون توی انجمن{{یه جای باحال واسه آدمای باحال هستم}}راستی موضوعات تالار ها هم همه چیز هست...فوتبالی ، نرم افزاری،بازی های کامپیوتری،اگه نظری داشتین یا پیشنهادی چیزی حتما بهمون بگین خوشحال میشیم بتونیم از سلیقه ها و علایق شما بهره ببریم...منتظرتون هستم...ممنونم از همتون...فعلا یا علی



نظرات شما عزیزان:

دل گرفتگیهای پرنسس نفس
ساعت16:36---18 تير 1391
سلام... ببخشید من که نتونستم عضو بشم هی میگه نام کاربری اشتباهه پاسخ: دوست عزیز در لینک جدید اون مشکل حل شده...میتونین به راحتی عضو بشین...فعلا

محبوبه
ساعت12:49---16 ارديبهشت 1391
salam.vebet jalebe be man sar bezan va nazar bede{bos}

الما
ساعت12:44---16 ارديبهشت 1391
سلام،وب خوبي داري اگه باتبادل لينک مواققي بهم خبرشو بدين

ابراهیم
ساعت23:28---15 اسفند 1390
سلام خسته نباشید
اسم وبلاگتون که واقعا عالیه امیدوارم وبلاگ زیباتون همیشه بر پا باشه
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
اگه خوشتون اومد با کمال میل حاضر به تبادل لینک هستم
موفق باشید


تداعی
ساعت3:41---4 اسفند 1390
سلام به داداش خودم
به به تو این یه مدت که نت نیومدم چه وبت رو نو نوار کردی ها
قالب جدید پتای جدید مطالب جدید ایده های جدید...
مگه من بهت سر بزنم وگر نه تو از منخبر نمیگیری ها...
موفق باشی داداش جون خلاق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن